Jak se připravit na stěhování

Ať už se budete stěhovat do nového bytu nebo domu, pravidla stěhování jsou podobná. Základ je určit datum stěhování a rozhodnout se, jestli se budete stěhovat svépomocí nebo oslovíte stěhovací firmu. Tak jak ta nejspíše zjistíte, že máte více věcí, než jste si mysleli. I proto je dobré začít se na stěhování připravovat s předstihem. To znamená, že uvažovat nad tím můžete už dva měsíce dopředu, intenzivnější balení pak stačí třeba dva až tři týdny před dnem D.

Než začnete s balením, udělejte si plán stěhování. Čím začnete, do čeho budete věci dávat, kdo vám pomůže, jakým autem vše převezete, jaké stěhovací pomůcky a obalové materiály budete potřebovat apod. Základem úspěšného stěhování je dobře a přehledně se sbalit.

Zajímavý tip je strategie jednoho volného pokoje. Jako první vykliďte jeden pokoj, který budete využívat na skladování sbalených věcí, krabic apod. Krabice si přehledně popisujte. Začínejte věcmi, které už ty dva týdny nebudete potřebovat - knihy, oblečení, dokumenty, hračky apod.

Nezapomeňte si sbalit tzv. nouzové zavazadlo, kde budete mít základní věci, jako je oblečení na převlečení, hygienické potřeby, doklady apod.

U stěhování je příjemné to, že si uděláte přehled o svých věcech, a to, co nepotřebujete, můžete vyhodit nebo nějakou formou poslat dál. Je to moc příjemný pocit zbavovat se nepotřebných věcí. Můžete se dokonce podívat na to, co je to minimalismus v bydlení, o to více věcí se pak budete chtít zbavit.

V den stěhování už jen zajistíte místo na parkování stěhovacího vozu, a můžete začít stěhovat. Buďte v klidu, vše dobře dopadne, se stěhováky i bez nich.

30.8.2021

O mně

Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.

 

Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání. 

 

V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.

 

Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.

 

Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!

Mgr. Olga Oldřichová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.