Mladá generace se na nemovitosti dívá jinak než dřívější generace. Už není v módě stavět dvougenerační domy, mladí lidé se nechtějí starat o velkou zahradu, nebo dokonce hospodářství, nechtějí žít na extra rušných místech. A často potřebují mít dobré spojení do velkého města. Když chcete prodat svou nemovitost, může se stát, že oslovíte právě mladou generaci. Lokalitu a samotnou nemovitost sice nezměníte, ale můžete se zaměřit na kvalitní propagaci tak, aby vaše nemovitost tyto mileniály zaujala.
Mladé lidi je potřeba zaujmout. Nemovitosti hledají na chytrých telefonech, nejdůležitější jsou tedy perfektní fotky. Investujte do profesionálního fotografa, nebo ještě lépe spolupracujte se zkušenou realitní kanceláří. Ta zajistí nejen skvělé fotky, ale také půdorysy, videoprohlídku nebo i home staging, což je minimální profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Do prezentace je možné zahrnout i trochu netradiční popis který zájemce zaujme.
Mladí lidé obvykle shánějí buď příjemné menší byty s balkónem či předzahrádkou v klidné části, ale zároveň blízko centra města, nebo menší rodinné domy někde na předměstí, kde je klid a nedaleko do přírody. Důležitá je dobrá dopravní dostupnost do města, ke službám apod. Málokterý mladý člověk touží po velkém pozemku, protože to znamená práci navíc. A mileniálové jsou obvykle zaneprázdnění a nemají na takovou údržbu čas ani chuť.
Samozřejmě záleží v první řadě na lokalitě, kterou nezměníte, ale změnit můžete alespoň první dojem ze své nemovitosti. Upravte zahradu, vstupní prostor, perfektně ukliďte a nechte si opravdu poradit zkušeným makléřem nebo přímo bytovým designérem, jak nemovitost naaranžovat tak, aby byla co nejvíce atraktivní. Nejenže zaujmete více zájemců, ale můžete si také říct za nemovitost i o více peněz!
30.1.2021
Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.
Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání.
V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.
Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.
Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!