Když se prodává nemovitost, jde většinou o velké peníze. Alespoň u obyčejných lidí to tak bývá. A lidé přemýšlejí o všem možném, i o tom, kdy je ten nejlepší čas prodat nemovitost. V praxi se ukazuje, že kromě rekreačních nemovitostí je to v podstatě jedno. Celoročně obyvatelné nemovitosti se dobře prodávají po celý rok. Obzvláště teď, kdy poptávka docela výrazně převyšuje nabídku. Takže s prodejem není potřeba z toho hlediska váhat.
Chaty, chalupy a další rekreační nemovitosti se nejlépe prodávají na jaře a v létě. Naopak nejhůře se prodávají na konci podzimu a v zimě. Ani tady však nejsou tyto sezónní výkyvy nějak extra velké. V zimě je jednoduše menší poptávka, na druhou stranu teď v době kovidové zájem o rekreační nemovitosti prudce stoupl, takže je prodáte prakticky kdykoliv a za pěkné peníze.
Ve výsledku tedy ani nejde o to, jaké je roční období, ale spíše o to, jestli už máte nemovitost připravenou k prodeji. Jestliže zvažujete před prodejem ještě rekonstrukci, musíte si dobře spočítat, jestli se vám to vyplatí. Rekonstrukce vás totiž kromě peněz bude stát i dost energie a času. Naopak zaplatit si homestaging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji, je vlastně první krok k rozjetí prodeje.
To vše je ideální probrat se zkušeným a důvěryhodným makléřem. Ten vám řekne, jestli by do nemovitosti ještě investoval a šel do rekonstrukce, nebo stačí udělat klasický homestaging a třeba na zahradu si pozvat zahradnickou firmu. Zkušenosti z praxe jsou tady stejně jako v jiných oborech k nezaplacení.
5.5.2021
Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.
Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání.
V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.
Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.
Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!