Poprodejní servis makléře

Spolupráce s makléřem obvykle začíná tím, že jej oslovíte, když chcete prodat, koupit nebo pronajmout nemovitost. Makléř vás poté celým procesem provede, což zahrnuje přípravu nemovitosti k prodeji, profesionální nafocení a tvorbu inzerátu, určení prodejní ceny, vedení prohlídek, sehnání kupce či nájemníka, úschovu kupní ceny, zajištění PENB a spoustu dalšího, co vede ke kýženému cíli. Když nakonec nemovitost prodáte, koupíte nebo pronajmete, makléř dostane svou odměnu. Každopádně spolupráce by s ním, pokud je profesionál ještě končit neměla…

Zkušení makléři však dělají něco jako poprodejní servis. V praxi jde hlavně o to, aby si budovali dlouhodobé pozitivní obchodní vztahy se svými klienty. I když už je transakce dokončená, makléř dále zůstává v poprodejní fázi s klientem v určitém kontaktu.

Jak zůstat s klientem v kontaktu

Makléři si dlouhodobě budují vlastní databáze kontaktů, potencionálních investorů. Každý spokojený klient se do této databáze samozřejmě dostane, protože když byl se službami makléře spokojen, je velká šance, že až bude příště řešit další transakci s nemovitostmi = obrátí se na stejného makléře. I proto se vyplatí být stále v kontaktu. A to nejlépe s oběma stranami, tedy nejen s prodávajícím, ale i s kupujícím.

Existují různé příležitosti a tipy, jak zůstat s klienty v kontaktu. Například:

  • přání k narozeninám nebo k vánočním svátkům
  • připomenutí přiznání k dani z nemovitých věcí
  • pozvánka na oslavu založení realitní kanceláře
  • nabídka možnosti výhodné investice do nemovitosti
  • pravidelný newsletter

Poprodejní servis makléře je tak spíše snahou o udržení kontaktu a budování dobrého jména makléře či realitní kanceláře, ale pozná se tak snaživý makléř, který na své klienty nezapomíná.

31.5.2021

O mně

Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.

 

Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání. 

 

V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.

 

Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.

 

Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!

Mgr. Olga Oldřichová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.