Pracovat z domu nebo si pronajmout kancelář?

Jestli pracujete jako OSVČ nebo máte malou firmu, případně jinak podnikáte a potřebujete pracovat na počítači, vyřizovat telefonáty a vůbec mít klid na práci, asi zvažujete, jestli pracovat z domu, využít coworking nebo si pronajmout kancelář. Všechny tři varianty mají své výhody a nevýhody.

Práce z domu

Práce z domu je příjemná v tom, že nic neplatíte, nemusíte nikam jezdit a využíváte pohodlí domova. Na druhou stranu můžete mít děti, které vás doma ruší, případně vám chybí ten pocit, že chodíte někam do práce. Je to individuální a každému vyhovuje něco jiného.

Pronájem kanceláře

Když si pronajmete kancelář, máte své pevné pracovní místo. Máte tam úplný klid, lépe se tam soustředí, nikdo vám tam nechodí, a vy máte jednoznačně pocit, že když přijdete do kanceláře, jste v práci. Navíc se tam dají dělat i případné schůzky s klienty či jinými lidmi, což doma někdy tak dobře nejde.

Coworking

Je tady ještě další varianta, tzv. coworking, což je sdílená kancelář. Coworkingová centra nebo jednoduše místa, která coworking nabízejí, jsou už ve spoustě měst, možná i v tom vašem. Sdílené kanceláře jsou levnější, potkáte tam i další lidi, takže nebudete tak osamělí, ale zase tam není takový klid. Opět platí, že coworking není pro každého.

V Brně i v jiných městech dnes není problém si kancelář pronajmout. Určitě s pomocí makléře najdete i takovou, která vám bude vyhovovat cenou, velikostí i lokalitou.

20.8.2021

O mně

Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.

 

Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání. 

 

V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.

 

Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.

 

Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!

Mgr. Olga Oldřichová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.