Jedním z hlavních rozdílů mezi prodejem nemovitosti svépomocí a spoluprací s makléřem je právě shánění kupce. Když chcete prodávat nemovitost sami, můžete být velmi schopní a vytvořit bezvadnou prezentaci, nastavit optimální prodejní cenu, připravit nemovitost k prodeji a prezentaci dát na realitní servery. Už v těchto bodech většina samoprodejců naseká spousty chyb a nevyužije maximální potenciál, ale hlavně zde chybí právě oslovení konkrétních investorů, jejichž databáze si jednotliví makléři vedou. Ovšem bez podepsané exkluzivní smlouvy, pro vás žádný profesionální makléř ani nehne prstem!
Každý makléř takovou databázi vytváří. Postupně ji doplňuje a buduje. Nejde tady ani tak o kvantitu kontaktů, ale spíše o to, mít kontakty na takové investory, kteří nemovitosti opravdu skupují. Tady se ukazuje rozdíl mezi nováčky a zkušenými makléři. Samozřejmě to platí i pro celé realitní kanceláře. V takové databázi jsou obvykle různí investoři, developeři, velkopodnikatelé a jiné subjekty a lidé, kteří do nemovitostí pravidelně investují.
Díky databázi investorů se pak nabídka prodeje konkrétní nemovitosti dostane k opravdovým zájemcům, kteří jsou schopni koupit vaši nemovitost ihned. Samozřejmě záleží na typů nemovitosti, ceně a lokalitě, ale díky spolupráci se zkušeným makléřem máte šanci oslovit více potencionálních zájemců, než když do prodeje jdete sami.
Jak poznáte, jaké kontakty má který makléř? Těžko, sílu databáze makléře nebo realitky se nemáte šanci dozvědět. Tady je potřeba vybrat si důvěryhodnou realitní kancelář nebo konkrétního makléře, který má dobrou pověst. Ideální pak je oslovit známou realitní značku, která má veškerou podporu z celé sítě (například REMAX).
3.10.2020
Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.
Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání.
V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.
Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.
Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!