Když se chystáte prodávat nemovitost, dost pravděpodobně se zaměříte i na její přípravu k prodeji. To znamená, že pořádně uklidíte, něco vyhodíte, naaranžujete, případně uděláte i drobné úpravy nebo třeba vymalujete. Můžete také upravit zahradu a vůbec se pokusíte nemovitost udělat co nejlákavější.
Můžete využít i služby profesionálů a objednat si homestaging, což je profesionální příprava nemovitostí k prodeji. Co je to však virtuální fotostaging? Homestaging je skutečný, ale fotostaging je vytvořen pro ilustraci, jak by mohla nemovitost vypadat s vybavením a zařízením. Je to rychlejší a levnější než homestaging. Nemusíte pořizovat nový nábytek ani doplňky.
Když nechcete nebo nemůžete využít homestaging, může zde mít své místo virtuální fotostaging. Velkou výhodou je rychlost této služby. Zájemce si může rychle vytvořit představu o tom, jak bude nemovitost vypadat zařízená. Na druhou stranu se hodí doplnit prezentaci i reálnými fotografiemi interiéru, který je ve skutečnosti prázdný. Aby nebyli zájemci v šoku při osobní prohlídce.
Je zde i zajímavá možnost u velkých nemovitostí, které mají více pater a spoustu pokojů obě služby kombinovat. Například ve dvou pokojích si nechat udělat reálný homestaging a ve zbytku místností už jen virtuální fotostaging pro představu.
1.11.2021
Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.
Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání.
V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.
Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.
Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!