Je jasné, že o rychlosti a vůbec úspěchu prodeje nemovitosti, rozhoduje kromě ceny a lokality hlavně prezentace nemovitosti. V posledních letech i díky technologiím standard prezentací nemovitostí rychle stoupá. Když budete mít horší prezentaci, máte významnou nevýhodu oproti podobným nemovitostem. Když však spolupracujete s moderní realitní kanceláří, měla by se o dokonalou prezentaci samozřejmě postarat.
Dalším důvodem, proč se zvyšuje kvalita prezentací je i skutečnost, že se nově pronajímají i prodávají nemovitosti, které se krátkodobě pronajímaly přes Airbnb. Důvod je jasný, koronavirus z velké části zmrazil cestování a příliv turistů. Byty a další nemovitosti z Airbnb mají obvykle fotky a celkovou prezentaci velmi dobře zpracovanou, čímž se standard prezentací zase o něco zvedá.
Jestli prodáváte nebo pronajímáte s realitkou, konzultujte s nimi, jak budou prezentaci tvořit. Když do toho jdete svépomocí, pak určitě zvažte spolupráci s bytovým designérem a s profesionálním fotografem. Fotky jsou alfa omega každé prezentace. Ve hře může být home staging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Všechno jsou to sice drahé investice navíc, ale ve výsledku vám pomohou prodat nemovitost rychleji a možná i za podstatně vyšší cenu.
Kromě fotek jsou důležité logicky i další aspekty prezentace. Přesný a jasný popis, půdorys, případně i videoprohlídka. A v neposlední řadě o úspěchu rozhoduje vhodně nastavená prodejní cena nemovitosti.
Určitě se vyplatí oslovit zkušenou realitní kancelář, ideálně známou značku, která má k dispozici nejnovější technologie a za sebou dlouholeté zkušenosti a podporu značky. Může to být například RE/MAX, který úspěšně působí prakticky po celém světě!
17.9.2020
Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.
Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání.
V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.
Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.
Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!