Rozhovor s 👉 Tomášem Nedomou, realitním makléřem ✅ a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na branding v realitách❓🤵♂️
Co se dozvíte v našem rozhovoru❓
✅ Co to znamená branding❓
✅ Jak vznikl název RE/MAX❓
✅ Jak vzniklo logo balónu R/M❓
✅ Kdy dělat rebranding❓
✅ Jak správně uchopit brand realitního makléře❓
✅ V jaké fázi se začít věnovat vlastnímu budování brandu❓
✅ Jak si konkrétně budovat svůj brand❓
Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️
13.3.2024
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!