Když chceme prodávat byt nebo i rodinný dům, je jasné, že je potřeba jej důkladně uklidit. V praxi se však až překvapivě často stává, že byty moc uklizené nejsou. Když si pak potencionální zájemce během prohlídky všímá drobků, pavučin, prachu nebo jiných nečistot, není to dobrý start. Zájemce si pak může myslet, že budou zanedbané i jiné části bytu, a vůbec ho to může od nákupu odradit.
Je jasné, že když v bytě stále bydlíme, navíc máme děti, pak není dost dobře možné mít byt pořád uklizený jako ze škatulky. Pro některé prostě úklid není priorita. Obecně však platí, že při prodeji nemovitosti by úklid prioritou být měl. Pečlivě neuklidit je zbytečná a jednoduchá chyba. Perfektní úklid vám totiž s prodejem dost pomůže.
Když už v bytě nebydlíte a jen jej pronajímáte, pak si můžete na úklid pozvat profesionální úklidovou firmu, která byt perfektně uklidí do posledního detailu. Další variantou je pozvat si na pomoc kamarádky, rodinu nebo kohokoliv, kdo vám s úklidem pomůže. Důležité je uklidit podlahu, umýt okna, utřít veškerý prach, otřít nábytek, umýt koupelnu a WC apod. Ať je byt nablýskaný a připravený k prodeji.
K úklidu patří také profesionální příprava nemovitosti k prodeji, tzv. homestaging. Můžete si zaplatit homestaging, kdy vám profesionální firma pomůže co nejlépe připravit byt tak, aby se v něm potencionální kupci dobře cítili. Jde o uspořádání nábytku, doplňky, a celkově o to, ať vypadá byt elegantně, a kupující si lehce představí, že v bytě spokojeně žije. Dlouhodobé statistiky realitních kanceláří ukazují, že majitelé, kteří home staging využili, získali až o 15 % vyšší kupní cenu, což rozhodně není málo.
10.4.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!