Majetek a obzvláště nemovitosti se dědí z generace na generaci. Češi jsou typičtí tím, že nemovitosti moc rádi neprodávají, raději je ještě rozšiřují, aby svým dětem předali co největší majetek. Je to logické a přirozené. Obzvláště na vesnicích a na venkově obecně si lidé svou půdu drží, a když nemusí, tak ji neprodávají…
Čtyřicet let komunismu, kdy lidé nevlastnili skoro nic, se podepsalo na smýšlení lidí. Komunistická éra je jedním z důvodů, proč Češi tak lpí na majetku. Dnešní mladá ganerace, která toto nepříjemné období nezažila, však začíná uvažovat jinak a se svými nemovitostmi obchoduje rozhodně více. Někdy je prostě potřeba nemovitost prodat, aby člověk mohl pořídit nové bydlení, rozjet podnikání, nebo jinak investovat. A právě mladí lidé se toho už tolik nebojí.
Po celé západní Evropě je celkem běžné, že lidé bydlí v podnájmu. Není to bráno jako něco podřadného nebo dočasného. Lidé v Rakousku, Německu i jinde bydlí v pronájmech klidně celý život. V Česku naopak toužíme po vlastním bydlení. Když někdo bydlí v pronájmu, myslí na to, aby si něco svého pořídil. Může za to nejen česká povaha, ale také právě dlouhá léta komunistického režimu.
Při prodeji i nákupu nemovitosti se rozhodně vyplatí spolupracovat s realitní kanceláří. Budete tak mít na své straně zkušené odborníky, o které se můžete opřít, kteří toho spoustu vyřídí místo vás, poradí vám, a pomohou celou transakci dovézt do úspěšného konce!
26.12.2020
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!