Když prodáváte nemovitosti, pak jste určitě podnikatel ne zaměstnanec, a to i v případě, že pracujete pro realitní kancelář. Co je však lepší a výhodnější? Být zaměstnanec nebo podnikatel? Na to neexistuje jednoznačná odpověď hlavně proto, že každý je jiný a má jiné potřeby. V tomto článku se krátce podíváme na výhody a nevýhody obou variant.
Mezi hlavní výhody zaměstnaneckého poměru patří pravidelný plat, zaměstnanecké benefity (třeba placená dovolená), většinou stálá pracovní doba, po pracovní době klídek, a také fakt, že neinvestujete vlastní kapitál, čímž neriskujete jeho ztrátu.
Mezi nevýhody se dá zařadit to, že nejste flexibilní ve využívání svého času, v pracovní době patří váš čas vašemu zaměstnavateli. Pracujete s lidmi, které jste si nevybrali, ohodnocení práce záleží na zaměstnavateli, mohou vás kdykoliv propustit, musíte dělat i práci, která vás nebaví apod.
Výhod je zde spousta, ale je otázka, jak se na ně, kdo dívá. Podnikatel o svém příjmu rozhoduje sám. Když je schopný, má dobré nápady a správné lidi kolem sebe, může si vydělat mnohem více než zaměstnanec. Je pánem svého času. Může dělat to, co ho baví. Podnikatel má velkou motivaci a může tak realizovat své sny.
Mezi nevýhody podnikání patří určitě to, že nese všechna rizika sám. Hlavně na začátku je obvykle potřeba do podnikání vložit nejen čas a úsilí, ale také určitý kapitál. Je potřeba na sobě pracovat.
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!