Když prodáváte nemovitost, potřebujete vytvořit její perfektní prezentaci. To znamená profesionální fotografie, přehledný půdorys a také co nejlepší popis nemovitosti. V tomto článku se podíváme, jak by měl takový atraktivní popis vypadat. Dobře napsaný inzerát potencionálního kupce navnadí, zodpoví jeho otázky a nenápadně ho popostrčí k tomu, aby vám napsal nebo zavolal.
Základem skvělého inzerátu je poutavý titulek. To znamená, dát do nadpisu něco, čím je vaše nemovitost zajímavá, čím se odlišuje, proč by ji měl někdo koupit. Může to být orientace na jižní stranu, blízkost přehrady nebo krásný balkón, ale už titulek by měl upoutat.
Kupující mají nejraději, když je v inzerátu jasně uvedená cena nemovitosti včetně provize realitní kanceláři. Když tam cenu neuvedete zájemce vás může zatlačit do kouta a vy můžete zbytečně přijít o desetitisíce korun. Ideální je spolupracovat s makléřem či realitní kanceláří, která vám s určením prodejní ceny pomůže.
Kromě toho, že by měl být inzerát napsaný bez chyb, jsou zde i další pravidla. Text neprodlužujte, buďte věcní a struční. Pište jen pravdu, nevymýšlejte si. Celý text logicky strukturujte, napište tam vše, co by vás samotné v roli kupce zajímalo a nezapomeňte uvést následující informace:
Ideální je od počátku spolupracovat s makléřem nebo realitkou. Ti vám inzerát sestaví na profesionální úrovni!
6.5.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!