Co to jsou loftové byty

Loftové byty dříve vznikaly z bývalých průmyslových budov. Mají vysoké stropy a je zde typické i to, že mají schody a patro. Toto patro je však otevřené, to znamená, že v patře vidíte i přízemí a nemáte v něm tak příliš soukromí. Loftové byty jsou dost specifické, vypadají moderně a nabízejí právě otevřený prostor a změnu oproti klasickým bytům.

U loftových bytů bývá podobná dispozice, dole je kuchyň a obývací pokoj, nahoře pak otevřená místnost s postelí. Typický je originální design. Loftové byty často slouží jako ateliéry, galerie nebo studia. Přitahují hlavně mladé a kreativní lidí.

Zajímavá varianta pro developery

Hlavně ve velkých městech, v Praze a Brně, developeři o loftových bytech stále častěji uvažují. Zkušenosti developerů, kteří loftové byty nabízí, jsou totiž velmi dobré, právě loftové byty se prodávají velice dobře a hodně rychle. Je to celkem pochopitelné, jsou originální a není jich mnoho. Loftové byty vytvářejí také některá města, aby oživily původní historické a nevyužívané průmyslové budovy.

Prosklené fasády a přiznané konstrukce

Loftové byty mají opravdu velmi osobitý styl. Kromě výšky stropů jsou zde typické prosklené fasády, což znamená hodně světla. Loftové byty jsou tak velmi světlé a jedná se o jeden velký otevřený prostor. Původní lofty vznikaly v průmyslových budovách, proto se loftové byty i dnes snaží tvářit podobně. To znamená, že jsou oblíbené přiznané konstrukce i použité materiály - beton, neomítnuté cihly, sklo i kovové konstrukce. To vše dotváří atmosféru loftu.

Dříve byly loftové byty spíše z nouze ctnost, ale dnes se dá hovořit spíše o luxusním bydlení.

11.4.2021

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.