Když máte rodinný dům se zahradou, a zahrada je na příjemném místě, a ne hned u rušné cesty, tak určitě uvažujete o pořízení venkovního posezení. Pravdou je, že lidé kupují nemovitosti velmi často právě kvůli zahradě a možnosti trávit čas venku. Když už zahradu máte, pak je šikovná pergola skoro nutností. Můžete tam pořádat oslavy, odpočívat s kávou a knihou, nebo jen sedět a pozorovat ptáky.
V praxi si lidé stavějí pergoly buď samostatně stojící, někde dále od domu v klidné části zahrady, nebo pak pergoly přilepené k domu nad terasou. Obě varianty mají své pro a proti, záleží na vás, co vám lépe vyhovuje, a jak vlastně vaše zahrada vypadá. Každopádně je dnes nejpoužívanější ke stavbě pergoly hliníková konstrukce, případně dřevo, které však potřebuje pravidelnou údržbu a jeho životnost je kratší.
Když máte pergolu přímo u domu, můžete ji spojit s domem a nechat si ji zasklít. Když vyřešíte i vytápění, můžete tak získat obytný prostor navíc. A to i na nepříliš povedené dny, kdy fouká vítr, prší, nebo je velká zima. A věřte, že je velmi příjemné, sedět v zasklené pergole s horkým čajem, a dívat se do zahrady, když zrovna prší.
Hliníkové pergoly mohou mít různé střechy - polykarbonátovou, prosklenou, případně i posuvnou, nebo plnou s otočnými lamelami. V případě polykarbonátové či prosklené střechy se hodí nějak vyřešit zastínění. Na střechu je možné dát markýzu, boční stínění se obvykle řeší screen roletami nebo žaluziemi. Nejlepší je však zastínění přírodní, tedy vzrostlými stromy, nebo popínavými rostlinami.
Když máte na zahradě šikovnou pergolu, bude se vám nemovitost případně i mnohem lépe prodávat, pergola určitě o něco zvýší její prodejní cenu.
13.2.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!