Hotely nabízejí dlouhodobé pronájmy

Český lockdown drtí kromě jiných i hotely a penziony. Přesto se část hotelů snaží přežít a nabízet své pokoje jako dlouhodobé pronájmy. Je to netradiční řešení, navíc na to hotely nebyly připraveny, takže pokoje obvykle nemají vlastní kuchyňku, což bývá problém. Přesto se zájemci najdou a některé hotely tak mohou alespoň částečně fungovat.

Zájem o ubytování je z různých stran

O dlouhodobější ubytování v hotelech mají zájem korporátní klienti a lidé, kteří potřebují někde v klidu pracovat, lidé v nouzi, kteří shánějí náhradní ubytování z různých důvodů (například rekonstruují dům), lidé, kteří hledají dočasné bydlení a hotelové služby jim vyhovují atd.

Tyto hotelové služby vypadají podstatně jinak než při běžném provozu hotelu. V rámci pronájmu bývá například zajištěn úklid a výměna povlečení jen jednou týdně, objednat se dají hygienické a kosmetické prostředky, prádelna, ale i stravování. To záleží hotel od hotelu.

Díky současné situaci je toto ubytování nabízeno za výhodnější ceny, takže se to ubytovaným vyplácí.

Některé hotely se prodávají

Pro některé hotely je však pandemie posledním hřebíčkem do rakve, a majitelé se z různých důvodů rozhodují své hotely či penziony prodat. To je šance pro investory, kteří věří, že se situace zlepší, nebo mají s objektem jiné plány, než znovu otevřít hotel, až to bude možné. Když chcete hotel prodat nebo uvažujete o koupi takového objektu, tak je ideální se obrátit na osvědčenou realitní kancelář či spolehlivého makléře, který vás celým procesem bezpečně provede.

14.1.2021

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.