Jak prodávat prázdnou nemovitost

Když prodáváte byt, dům nebo kancelář, je důležité tuto nemovitost připravit co nejlépe k prodeji. Využít profesionální homestaging, perfektně uklidit a udělat vše pro to, aby nemovitost vypadala skvěle na fotkách i při prohlídkách. Když prodáváte prázdnou nemovitost bez nábytku, pak se vyplatí investovat do jeho dočasného vybavení.

Dočasné vybavení, respektive zapůjčení nábytku nabízejí některé realitní kanceláře nebo firmy, které se specializují na homestaging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nemusíte kupovat vlastní nábytek, vybírat ho, stylizovat. Jednoduše vám nábytek přivezou a nemovitost naaranžují tak, že bude k nepoznání.

Co z toho budete mít?

Hlavní výhoda je v tom, že budete mít krásné fotky, zájemci o koupi si lépe představí, jak by nemovitost mohla vypadat a do bytu nebo domu se mohou lehce zamilovat. Což znamená, že nebudou tolik hledět na cenu, takže můžete nemovitost prodat o něco dráž. Investice do homestagingu respektive do spolupráce s realitní kanceláří se vám tak jednoznačně vyplatí.

Většinou to funguje tak, že vám firma nebo realitka doveze vybraný nábytek a nastěhuje ho do prázdného bytu. Vy pak platíte nějaký měsíční poplatek v řádech tisíců korun (pokud jde o homestagingovou firmu, pokud to zařizuje RK tak neplatíte nic navíc). Až se najde kupec, nábytek a doplňky se zase odvezou, homestaging splnil svůj účel!

Když chcete prodávat nemovitost, která je prázdná, oslovte zkušenou realitní kancelář, která vám pomůže nejen s prodejem, ale také s přípravou nemovitosti tak, abyste byli schopni nemovitost prodat za co nejvyšší cenu!

8.6.2021

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.