Mladá generace se na nemovitosti dívá jinak než dřívější generace. Už není v módě stavět dvougenerační domy, mladí lidé se nechtějí starat o velkou zahradu, nebo dokonce hospodářství, nechtějí žít na extra rušných místech. A často potřebují mít dobré spojení do velkého města. Když chcete prodat svou nemovitost, může se stát, že oslovíte právě mladou generaci. Lokalitu a samotnou nemovitost sice nezměníte, ale můžete se zaměřit na kvalitní propagaci tak, aby vaše nemovitost tyto mileniály zaujala.
Mladé lidi je potřeba zaujmout. Nemovitosti hledají na chytrých telefonech, nejdůležitější jsou tedy perfektní fotky. Investujte do profesionálního fotografa, nebo ještě lépe spolupracujte se zkušenou realitní kanceláří. Ta zajistí nejen skvělé fotky, ale také půdorysy, videoprohlídku nebo i home staging, což je minimální profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Do prezentace je možné zahrnout i trochu netradiční popis který zájemce zaujme.
Mladí lidé obvykle shánějí buď příjemné menší byty s balkónem či předzahrádkou v klidné části, ale zároveň blízko centra města, nebo menší rodinné domy někde na předměstí, kde je klid a nedaleko do přírody. Důležitá je dobrá dopravní dostupnost do města, ke službám apod. Málokterý mladý člověk touží po velkém pozemku, protože to znamená práci navíc. A mileniálové jsou obvykle zaneprázdnění a nemají na takovou údržbu čas ani chuť.
Samozřejmě záleží v první řadě na lokalitě, kterou nezměníte, ale změnit můžete alespoň první dojem ze své nemovitosti. Upravte zahradu, vstupní prostor, perfektně ukliďte a nechte si opravdu poradit zkušeným makléřem nebo přímo bytovým designérem, jak nemovitost naaranžovat tak, aby byla co nejvíce atraktivní. Nejenže zaujmete více zájemců, ale můžete si také říct za nemovitost i o více peněz!
30.1.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!