Když se prodává nemovitost, jde většinou o velké peníze. Alespoň u obyčejných lidí to tak bývá. A lidé přemýšlejí o všem možném, i o tom, kdy je ten nejlepší čas prodat nemovitost. V praxi se ukazuje, že kromě rekreačních nemovitostí je to v podstatě jedno. Celoročně obyvatelné nemovitosti se dobře prodávají po celý rok. Obzvláště teď, kdy poptávka docela výrazně převyšuje nabídku. Takže s prodejem není potřeba z toho hlediska váhat.
Chaty, chalupy a další rekreační nemovitosti se nejlépe prodávají na jaře a v létě. Naopak nejhůře se prodávají na konci podzimu a v zimě. Ani tady však nejsou tyto sezónní výkyvy nějak extra velké. V zimě je jednoduše menší poptávka, na druhou stranu teď v době kovidové zájem o rekreační nemovitosti prudce stoupl, takže je prodáte prakticky kdykoliv a za pěkné peníze.
Ve výsledku tedy ani nejde o to, jaké je roční období, ale spíše o to, jestli už máte nemovitost připravenou k prodeji. Jestliže zvažujete před prodejem ještě rekonstrukci, musíte si dobře spočítat, jestli se vám to vyplatí. Rekonstrukce vás totiž kromě peněz bude stát i dost energie a času. Naopak zaplatit si homestaging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji, je vlastně první krok k rozjetí prodeje.
To vše je ideální probrat se zkušeným a důvěryhodným makléřem. Ten vám řekne, jestli by do nemovitosti ještě investoval a šel do rekonstrukce, nebo stačí udělat klasický homestaging a třeba na zahradu si pozvat zahradnickou firmu. Zkušenosti z praxe jsou tady stejně jako v jiných oborech k nezaplacení.
5.5.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!