Koupelna a WC – co je lepší, dohromady nebo zvlášť?

Kupujete byt, stavíte nový rodinný dům nebo jen děláte rekonstrukci záchodu a koupelny? Možná zvažujete, jestli mít WC a koupelnu v jednom prostoru, nebo raději odděleně. V tomto článku se podíváme na konkrétní výhody a nevýhody obou variant.

WC v koupelně

Tato varianta má jednu zásadní nevýhodu a to je soukromí. Když soukromí pomineme, pak jsou zde také výhody. Když máte toaletu rovnou v koupelně, je to pohodlnější, nemusíte během hygieny přecházet z jedné místnosti do druhé. Další výhodou je skutečnost, že díky spojení WC s koupelnou můžete hlavně v bytech ušetřit trochu cenného místa.

Samostatné WC a koupelna zvlášť

Nic nepřekoná ten pocit soukromí, který je na WC jednoduše potřeba. Když máte oddělené WC, nezabíráte celou koupelnu, kterou mohou využívat jiní členové domácnosti, což při spojení WC s koupelnou často není vítané. Navíc toaleta není na pohled nijak atraktivní, případně může po použití i nějaký čas nepříjemně zapáchat. Propojení koupelny a WC není příliš vhodné ani z hygienického hlediska, protože střevní bakterie, které se kolem WC vyskytují, mají docela velký dosah. Nemluvě o estetice.

Ideální je mít samostatné WC plus koupelnu s toaletou

Obzvláště ve větších rodinách se vyplatí mít v domě dva záchody. Jeden je samostatný a druhý může být spojený s koupelnou. Takováto varianta dokonce představuje i současný trend při výstavbě bytů i rodinných domů. Maže se zde nevýhoda potřeby soukromí, navíc návštěvou WC nemusíte blokovat celou koupelnu. V rodinných domech se často počítá s WC v patře domu, kde je i ložnice, aby nebylo nutné chodit v noci na záchod dolů po schodech.

4.10.2020

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.