Když makléř zprostředkovává nákup, prodej a pronájem nemovitostí, obvykle se zaměřuje na jednu domovskou lokalitu (expertní oblast). A tuto lokalitu by měl co nejlépe znát. Jeho klienti totiž spoléhají nejen na jeho zkušenosti, schopnosti a odbornost, ale právě také na znalost zdejší lokality. Když makléř místo perfektně zná, poradí vám s různými detaily, řekne výhody a nevýhody jednotlivých čtvrtí, dokáže vám najít to, co hledáte.
Makléř se může zaměřit na různě velké teritorium. Někdo se specializuje pouze na část Prahy, jiný pokryje celé Brno, a další zná třeba celý Jihomoravský kraj. To záleží hlavně na tom, jak dlouho v daném místě člověk žije, a hlavně působí jako makléř. Znalost dané lokality je pro makléře velkou výhodou, získává si tak důvěru klientů, a hlavně může mnohem lépe poskytovat své služby.
Kromě toho, že vám makléř pomůže prodat rychle a výhodně vaši nemovitost, může vám také najít spolehlivé nájemníky nebo pomoci vybrat nemovitost ke koupi. Díky znalosti lokality vám poradí s výběrem konkrétního místa třeba v případě, že hledáte stavební pozemek blízko přírody, ale zároveň s dobrou dostupností do města, nebo když chcete sehnat byt v klidné čtvrti, ale město samotné ještě neznáte. Mít na své straně zkušeného lokálního makléře je prostě velká výhoda.
Znalost daného místa znamená i to, že vás může makléř od nákupu nemovitosti v některých čtvrtích spíše odradit, což upřímný a férový makléř udělá, když je na vaší straně. Taková rada má nakonec pro investora cenu zlata. A věřte tomu, že když už vás od nějaké lokality makléř odrazuje, má k tomu pádný důvod, který vám samozřejmě vysvětlí.
24.5.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!