Bydlet v přízemí má své výhody, ale většinou převažují nevýhody. I proto developeři uvažovali, jak zlepšit prodejnost přízemních bytů. A předzahrádka jim v tom hodně pomohla. Teď, v době pandemie, je o byty s předzahrádkou ještě větší zájem, lidé totiž kladou na venkovní prostor stále větší důraz. Spoustě lidem se líbí život ve městě, ale chybí jim tam příroda a zeleň, pro někoho by zase byla vlastní zahrada už moc náročná na údržbu, ale předzahrádku lehce zvládnou. Každopádně předzahrádka u bytu je žhavé zboží. Takových bytů je totiž málo a zájem o ně je velký.
Předzahrádka má obvykle do 100 metrů čtverečních, což je nenáročné na údržbu, zároveň tam můžete vypustit děti, grilovat tam, odpočívat, pěstovat zeleninu, bylinky nebo třeba kytičky. Když máte psa, také je pro něj lepší, že může být častěji na čerstvém vzduchu, a nečekat jen na to, kdy ho vezmete na procházku. Samozřejmě záleží na konkrétní lokalitě, ale předzahrádka u nových bytových domů je prostě terno.
O přízemní byty s předzahrádkou mají nejčastěji zájem mladé rodiny, ale i starší páry, které už si netroufají na údržbu celé zahrady. V neposlední řadě jsou zájemci i různí investoři, kteří v takové nemovitosti vidí budoucnost a dobře investované peníze. Byty s předzahrádkou se totiž i velmi dobře pronajímají.
Developeři, kteří chystají stavbu bytových domů, dnes běžně zařazují k přízemním bytům předzahrádky, a tyto přízemní byty se prodávají jako první. Jednoduše jdou na dračku i za vyšší ceny než byty ve vyšších patrech.
Jestli máte o byt s předzahrádkou zájem, oslovte realitní kancelář REMAX Delux a zjistěte, jestli není nějaký takový byt na prodej. Kdyby se objevil, realitka vás určitě bude obratem kontaktovat.
5.6.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!