Když se chystáte prodávat nemovitost, dost pravděpodobně se zaměříte i na její přípravu k prodeji. To znamená, že pořádně uklidíte, něco vyhodíte, naaranžujete, případně uděláte i drobné úpravy nebo třeba vymalujete. Můžete také upravit zahradu a vůbec se pokusíte nemovitost udělat co nejlákavější.
Můžete využít i služby profesionálů a objednat si homestaging, což je profesionální příprava nemovitostí k prodeji. Co je to však virtuální fotostaging? Homestaging je skutečný, ale fotostaging je vytvořen pro ilustraci, jak by mohla nemovitost vypadat s vybavením a zařízením. Je to rychlejší a levnější než homestaging. Nemusíte pořizovat nový nábytek ani doplňky.
Když nechcete nebo nemůžete využít homestaging, může zde mít své místo virtuální fotostaging. Velkou výhodou je rychlost této služby. Zájemce si může rychle vytvořit představu o tom, jak bude nemovitost vypadat zařízená. Na druhou stranu se hodí doplnit prezentaci i reálnými fotografiemi interiéru, který je ve skutečnosti prázdný. Aby nebyli zájemci v šoku při osobní prohlídce.
Je zde i zajímavá možnost u velkých nemovitostí, které mají více pater a spoustu pokojů obě služby kombinovat. Například ve dvou pokojích si nechat udělat reálný homestaging a ve zbytku místností už jen virtuální fotostaging pro představu.
1.11.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!