Proč si koupit penzion

V dnešní specifické době se prodávají restaurace, hotely i penziony. Svět se mění, a ne každé podnikání funguje. Ani vést penzion není úplně jednoduché, a hlavně to není pro každého. Když se však spojí dobrá lokalita s aktivním a srdečným přístupem, vést penzion může být i v této nelehké době výborné živobytí. Musíte však k tomu mít náturu a elán. Proč tedy lidé mohou takovou investici udělat?

Investice

V první řadě je nákup penzionu investice. Pořád se jedná o nemovitost, kterou můžete buď bez starostí pronajímat, rekonstruovat a provozovat nebo třeba přestavět a využívat úplně jinak (například nové bytové jednotky). Investice do nemovitostí je jednou z nejjistějších prakticky v každé době, protože dlouhodobě ceny nemovitostí rostou rychleji než inflace.

Podnikání

Pro někoho může být vlastní penzion sen a zároveň životní náplň a obživa, tedy podnikání. Penzion můžete nechat v původním stavu, rekonstruovat jej, a hlavně ho vést podle sebe. Můžete se zaměřit na určitou klientelu, provozovat i restauraci, investovat do wellness služeb nebo vybudovat dětské hřiště. Záleží samozřejmě na konkrétním pozemku, ale získáte tak něco, co můžete postupně budovat k obrazu svému. A ještě vás to bude živit.

Penzion můžete sami využívat

Výhodou je, že když koupíte penzion, můžete ho pak sami využívat. I proto je základem lokalita, která je atraktivní pro návštěvníky, ale kterou máte i sami rádi. Penzion můžete určitě občas využívat, i když ho budete pronajímat nebo když ho budete sami vést. Je to malá výhoda, ale pro někoho je to splněný sen o vlastním rekreačním objektu na pěkném místě.

5.12.2021

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.