V nemovitostech se točí velké peníze a jednotlivé realitní kanceláře a makléři mezi sebou bojují o zakázky. Pravdou je, že dobrý makléř si dlouhodobě buduje své jméno či značku, a časem mu chodí stále více klientů na doporučení. Úspěšná realitní kancelář však shání zakázky různými cestami, a spolupráce s tipaři je jednou z nich.
Tipař je v realitním světě člověk, který pomáhá makléři seznámit se s majitelem nemovitosti, kterou chce prodat. V praxi je to tak, že když má člověk ve svém okolí někoho, kdo uvažuje o prodeji své nemovitosti, tipař se pokusí spojit tohoto člověka s daným makléřem. Když se ti dva dohodnou a makléř nemovitost prodá, dostane tipař určitou finanční odměnu. O její výši se předem dohodne s danou realitkou nebo přímo s makléřem.
Tady záleží na konkrétní domluvě s realitní kanceláří. Ideální je, když si tipař vybere ke spolupráci opravdové profesionály, kteří mají ve světě realit dobré jméno. Přece jen svým známým někoho doporučuje, takže je na místě, aby věřil i kvalitě služeb makléře. Tipař si obvykle vydělá určité procento z provize, kterou si realitní kancelář účtuje. Bývá to 10 až 15 %. Když doporučí makléře na zajištění pronájmu, vydělá si méně, než když jde o prodej bytu, nebo dokonce prodej celého bytového domu.
Je to férová domluva, ze které profitují všechny tři strany - tipař, makléř i prodávající.
Tipař nemá žádné závazky ani povinnosti k dané realitní kanceláři, vše je transparentní, makléři podepisují se svými tipaři i tipařské smlouvy, a po vyplacení provize klientem okamžitě posílají peníze svému tipaři. Je to jednoduchý a nezávazný přivýdělek.
Máte-li zájem si takto přivydělat v Brně a okolí, kontaktujte realitní kancelář REMAX Delux!
11.2.2021
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!