Vanu, sprchový kout nebo oboje?

Plánujete rekonstrukci koupelny nebo budete stavět dům? Obecně platí, že kuchyň a koupelna jsou jednoznačně nejdůležitější místnosti v bytě, tedy alespoň pro ženy J V kuchyni se tráví nejvíce času a koupelna nám zase dává komfort a intimní zázemí. Máte jasno v tom, jestli chcete mít koupelnu spojenou se záchodem, jestli potřebujete vanu, nebo vám bude stačit sprchový kout?

Sprcha je praktická, vana je pohodlná

Sprchový kout je extrémně praktický. Rychle a tím pádem i levně se v něm umyjete, nic není zastříkáno vodou, je to moc pohodlné a můžete se sprchovat i několikrát denně. Na druhou stranu vana nabízí relax a luxus. Lehnout si do horké vany a užívat, to je občas sen téměř každého. Napustit vanu však docela trvá, a spotřeba vody takto také není nejmenší. Navíc se ve vaně prostřídat, to není pro každého, přece jen je i hygieničtější, mít čistou vodu sám pro sebe. A když máte čtyřčlennou rodinu, pouhá vana asi není nejlepší každodenní řešení.

Nejlepší je mít oboje

Logicky je nejlepší mít vanu, kterou si dáváte jen jednou za čas, a sprchu, kterou používáte každý den. Je to optimální řešení, které však vyžaduje dost velkou koupelnu. Je potřeba to zvážit. Ekonomické a praktické je mít jen sprchový kout, neefektivní, ale příjemné je mít jen vanu, optimální, ale prostorově i finančně náročnější, je mít oboje.

Většina žen na vanu nedá dopustit

Obzvláště ženy vanu často v koupelně vyžadují. A to se promítá už do projektování domu. Potřebujete totiž větší koupelnu. Pravdou je, že zase tak vysoké pořizovací náklady to nejsou, a ženy pak mají pocit, že žijí v luxusu. Alespoň během doby, kdy leží ve vyhřáté vaně s voňavou pěnou.

26.11.2020

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.