Velký nebo malý dům?

Každá rodina má jiné požadavky, jiné finanční možnosti i jiný pohled na svět. Obecně je však jasný trend, že se dnes už nestaví vícegenerační rodinné domy, ale spíše menší rodinné domy, právě pro jednu rodinu. Důvodem nejsou jen finance, ale i skutečnost, že v dnešním světě děti příliš často nezůstávají u rodičů, ale vyrážejí do světa a chtějí si časem postavit vlastní bydlení.

Malý rodinný domek je v kurzu

Nejčastěji se dnes staví menší rodinné domy pro čtyřčlennou rodinu. Ať už jsou to bungalovy nebo patrové domy, celkový trend je takový, že to není třeba přehánět s prostorem. Většinou je základem kuchyň spojená s obývacím pokojem, dále jeden až dva dětské pokoje, ložnice, koupelna s WC a někdy i malá pracovna. K tomu terasa, hodně prosklení, zahrádka s ovocnými stromy a trampolínou, případně garáž. Takto nějak se v dnešní době nejčastěji staví.

Velký dům je často zbytečný luxus

Je jasné, že velký rodinný dům bude i násobně dražší než menší dům. To stejné platí i pro jeho údržbu. Navíc během let, kdy odrostou a odstěhují se děti, zůstane velký dům trochu smutně prázdný. Velký dům se také hůře prodává, hůře se vytápí a celkově není tak úsporný jako menší rodinný domek. Je na něm obvykle více práce, ale na druhou stranu se hodí, když máte velkou rodinu, máte rádi návštěvy a vůbec více prostoru.

V praxi to často funguje tak, že si sednete s architektem, řeknete mu své požadavky, a on vám navrhne dům podle vašich představ. Ale pozor na architekty. Většinou chtějí navrhnout co nejlepší dům, moc se neohlížejí na finanční možnosti a může se stát, že vám navrhnou větší dům, než opravdu potřebujete!

1.12.2020

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.