Pro zařízení venkovního posezení je samozřejmě rozhodující, jaký prostor máme k dispozici. Dále je důležité také to, kolik lidí jej bude používat,k jakému účelu a v jaké době. Může se jednat o otevřený zahradní prostor pro rozvětvenou rodinu s dětmi, nebo tři metry čtvereční na balkoně pro relaxaci jedné či dvou osob. Zahradní posezení ušité na míru životního stylu rodiny si zaslouží promyšlenou zahradní architekturu a často je budováno postupně. Křoviny jsou modelovány do praktických zástěn, pískoviště se mění na ohniště a na místě dětského bazénu můžeme časem založit jezírko. Jinak je tomu v případě teras, lodžií a konečně i různých typů balkonů, které dokážeme vybavit během odpoledne. Nabídka trhu je opravdu bohatá. Dva stejné balkony patřící ke dvěma shodným bytovým domům se totiž mohou ve svém důsledku lišit k nepoznání.
Rozhodující je osazení dřevinami a květinami, vybavení vhodným zahradním nebo balkonovým nábytkem a případnou instalací zastiňovacích prvků. Zatímco o květinách a zeleni je lépe se poradit s floristou, který ví, jaké rostliny nám budou na balkoně prospívat, v nábytku můžeme zcela popustit uzdu své fantazii, i když v závislosti na velikosti prostoru a možnostech naší peněženky. Obecně platí, že čím menší prostor, tím je potřeba efektivněji vybírat. Nábytek by měl být především funkční a není na škodu vybrat jeden dominantní solitér a doladit ho neutrálnějšími doplňky.
Do malých prostor preferujeme tvarově jednoduchý nábytek, prostor ušetří kulatý stoleček, k němuž se vždy vejdou jedna nebo dvě židle. Nesmí chybět květiny a vhodná vyšší dřevina, která by nás chránila před pohledy kolemjdoucích. Výsledný efekt umocní sladění barev nábytku a doplňků, eventuálně zajímavé vzory textilních sedáků, případně rozličné květináče.
Máme-li k dispozici terasu, můžeme se rozmáchnout více. Zeleň je možno stylizovat do truhlíků a květináčů po vzoru italských venkovských sídel a letních apartmánů, kde se květiny nezalévají konvičkou, ale přímo hadicí, na což je pamatováno i při volbě podlahové krytiny. Výběr nábytku je možné volit podle vkusu – dřevem počínaje a ratanovými pohovkami vystlanými pohodlným polstrováním konče
Také úprava venkovního sezení se mění. Trendem je sestavování zahradních sestav z jednotlivých prvků. Už neplatí, že je třeba kupovat soupravu stolek a čtyři židle. Stejně tak se ven přesouvají pohovky v designu podobném těm interiérovým, ale s tím rozdílem, že jsou vyrobené z rychleschnoucí tkaniny, která umí odolat rozmarům počasí. Z pohledu materiálů je pořád in dřevěný nábytek, který do zahrad neodmyslitelně patří. Z trvanlivých exotických dřevin vede teak, který lze buďto povrchově udržovat, nebo mu nechat jeho přirozenou patinu.
Co se týká barev, letos je v oblibě kombinování spíše pastelových barev s neutrálními odstíny béžové, šedé a šedohnědé. Výhodou je nadčasovost a fakt, že se nábytek výborně kombinuje s dalšími doplňky a exteriérovými prvky. Pro oživení se často používají odstíny modré, tlumené zelené a azurové. Osobně rádi pracujeme s umělým ratanem. Je efektní, dobře se hodí k modernímu i tradičnímu exteriéru, a navíc je praktický na údržbu a v případě kvalitního materiálu i mimořádně trvanlivý. Seženete ho za několik stovek v hobbymarketu, ale i za desítky tisíc korun od světoznámých výrobců. Tvarově se už dávno nejedná o sety křesílek, ale rozmanité tvary. Narazit můžete na lehátko ve tvaru listu, houpačku ve tvaru kapky, ale třeba i relaxační lůžko se stahovací střechou.
Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.
Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!
To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.
A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.
Takže jeden vtip o našem oboru:
Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.
Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"
"Samozřejmě, proč se ptáte?"
"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"
Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!