Mobilní telefony nás v posledním desetiletí dost ovládly. Těžko si dnes představit život bez telefonu, spíše už bez chytrého telefonu. Už dávno nejde jen o volání a SMS zprávy, chytré telefony dnes nahrazují laptopy a počítače. A to se projevuje i ve světě realit. Bydlení se dnes běžně řeší přes telefon, lidé hledají bydlení po cestě do práce, komunikují s realitními makléři přes telefon, ať už voláním nebo emailem.
Když jste makléř, pak nutně potřebujete mít svůj web optimalizovaný pro mobilní telefony, aby se ve vaší nabídce nemovitostí dalo jednoduše a přehledně listovat právě na mobilech. To je dnes automatické, ale přesto s tím má pořád spousta lidí v oboru problémy, čímž dost padá jejich kredit jako profesionála. Nemluvě o tom, že přijdou o řadu potencionálních klientů i kupujících.
Vraťme se ještě k tomu, proč lidé mobily při hledání nemovitostí využívají. Kromě toho, že využívají efektivně svůj čas, je hlavní motivací rychlá reakce. V poslední době poptávka po nemovitostech výrazně přesahuje nabídku, proto je právě rychlá reakce na nové inzeráty polovinou úspěchu. Je potřeba reagovat rychle, abyste se k vybrané nemovitosti dostali co nejdříve.
Využívání mobilů k hledání bydlení je fenomén, za poslední dva roky se komunikace přes mobily místo počítačů zdvojnásobila. A nejspíše to bude pokračovat, proto je dobré se na to jako makléř připravit, být dostupný na telefonu, rychle reagovat na emaily a mít svůj web optimalizovaný pro mobilní telefony. Jedině takto se dá jít úspěšně s dobou.
29.8.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.