Víte o tom, že v České republice žije v panelácích téměř 30 % obyvatel? A věřte tomu, že většina z nich je se svým bydlením spokojená. Někteří samozřejmě plánují stavbu vlastního domu, ale nejvíce lidí je v panelácích opravdu spokojených. Nemusejí se starat o rodinný dům a zahradu, mají doma teplo, děti si mohou chodit hrát s kamarády ven, není to daleko do přírody, do školy ani na kroužky.
Paneláky do velkých měst jednoduše patří, jinak by zde byla situace s bydlením ještě mnohem horší. V devadesátých letech se odhadovalo, že se ze sídlišť stanou prakticky ghetta, kde nebude chtít nikdo slušný ze střední třídy bydlet. To se však nestalo. Paneláky jsou revitalizovány a dnes lákají mladé rodiny s dětmi i lidi s vyššími příjmy. Nabízejí totiž spoustu příjemných výhod.
Na sídlištích je překvapivě někdy klidněji než v rušném centru města, a hlavně je zde vše při ruce - školy, kroužky, obchody, knihovny, dětská hřiště, kina i spojení do centra města. Bývá zde i spousta zeleně, je to obvykle na okraji města, takže nedaleko do přírody, a v neposlední řadě tady bydlí také hodně dětí, takže není problém si pro vaše ratolesti najít kamarády a chodit s nimi ven.
Kromě jiného jsou byty v panelácích logicky výrazně levnější než rodinné domy, což je pro mladé lidi i rodiny extrémně důležité. Byt v paneláku je hlavně pro lidi, kteří pocházejí z velkého města, ideální. Je to výhodné, praktické a cenově přijatelné řešení nejen v Praze a Brně, ale i v jiných městech.
3.2.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.