Samostatně stojící garáž, zastřešené nebo i obyčejné venkovní garážové stání se hlavně ve velkých městech mohou hodit. Faktem je, že automobilů stále přibývá a parkovací místa mnohde nestačí a jsou o to více ceněná. I proto dnes přes realitní kanceláře nabízejí lidé k pronájmu garáže i nejrůznější garážová stání. Za pár stovek nebo v Praze či Brně i za pár tisíc měsíčně.
Uzamykatelnou garáž si dnes můžete pronajmout velmi levně, a využívat ji pak můžete podle svého - na parkování auta, motorek, nebo i jako sklad, dílničku nebo jednoduše místo, kam můžete ukládat, co potřebujete. Důležité určitě je, aby garáž byla nedaleko vašeho bytu, abyste to neměli do garáže daleko. Ve městech byly garáže dále od bytu úplně běžné, a často jsou využívány dodnes.
Garážové stání může být buď uvnitř například v přízemí bytového domu, nebo venku, kde je jasně označeno, že na daném parkovacím místě může parkovat jen automobil s určitou značkou. I takové garážové stání se dnes pronajímá a někomu se opravdu hodí. Hlavně když je v těsné blízkosti vašeho domu. Aby na takovou nabídku člověk narazil, musí mít i kousek štěstí, nebo to může zadat realitní kanceláři, která bude tyto nabídky pro zákazníka hlídat.
Nájemce garáže či parkovacího místa obvykle preferuje pronájem na delší dobu, když se domluvíte i na několikaletém pronájmu, možná můžete zkusit získat i slevu.
18.4.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.