Máte starou chalupu a uvažujete, co s ní? Máte v podstatě 4 základní možnosti - prodat ji, udržovat ji, rekonstruovat ji nebo ji zbořit a postavit novou. Varianta, kterou zvolíte záleží na spoustě faktorů. Především na vašich plánech a finančních možnostech, ale také na jejím stavu, lokalitě, velikosti pozemku apod. V tomto článku se podíváme na všechny 4 možnosti.
Jednoduchá varianta, která vás při spolupráci s šikovnou realitní kanceláří nebude stát ani moc času a energie. V dnešní době se chalupy a další rekreační objekty prodávají velmi lehce a za slušné peníze. Stačí oslovit zkušeného makléře a vše rychle domluvíte. Možná chalupu neprodáte během měsíce, ale do půl roku by měla být prodaná bez větších problémů.
Když si chcete chalupu nechat, nebo si říkáte, že ji třeba prodáte později, nabízí se možnost rekonstrukce. Rozsah rekonstrukce logicky záleží na stavu chalupy, ale ideální je začít střechou. Když máte opravenou střechu, můžete se pustit i do dalších větších akcí - nové podkroví, nový kotel na vytápění, rekonstrukce podlah, nová okna, fasáda... Záleží na tom, kolik chcete do chalupy investovat, a jaké s ní máte plány.
Když patří k chalupě krásný pozemek a líbí se vám i lokalita, možná uvažujete o tom, že starou chalupu zbouráte a postavíte novou stavbu. Nemusí to být zrovna chalupa, může to být regulérní rodinný domek k trvalému bydlení, nebo třeba menší chata. To už samozřejmě záleží jen na vás a vašich plánech.
Další variantou je chalupu nechat tak, jak je, a pouze ji udržovat. Nemusíte tady investovat téměř nic a chalupu můžete využívat jen k rekreaci. K tomu je logicky potřeba, aby byla ve slušném stavu a dalo se v ní bydlet. Stará chalupa může být místem, kam se sjíždí rodina, a udržování chalupy je ta nejpřirozenější varianta, jak chalupu bez investic nadále využívat.
28.5.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.