Když prodáváte nemovitost, potřebujete vytvořit její perfektní prezentaci. To znamená profesionální fotografie, přehledný půdorys a také co nejlepší popis nemovitosti. V tomto článku se podíváme, jak by měl takový atraktivní popis vypadat. Dobře napsaný inzerát potencionálního kupce navnadí, zodpoví jeho otázky a nenápadně ho popostrčí k tomu, aby vám napsal nebo zavolal.
Základem skvělého inzerátu je poutavý titulek. To znamená, dát do nadpisu něco, čím je vaše nemovitost zajímavá, čím se odlišuje, proč by ji měl někdo koupit. Může to být orientace na jižní stranu, blízkost přehrady nebo krásný balkón, ale už titulek by měl upoutat.
Kupující mají nejraději, když je v inzerátu jasně uvedená cena nemovitosti včetně provize realitní kanceláři. Když tam cenu neuvedete zájemce vás může zatlačit do kouta a vy můžete zbytečně přijít o desetitisíce korun. Ideální je spolupracovat s makléřem či realitní kanceláří, která vám s určením prodejní ceny pomůže.
Kromě toho, že by měl být inzerát napsaný bez chyb, jsou zde i další pravidla. Text neprodlužujte, buďte věcní a struční. Pište jen pravdu, nevymýšlejte si. Celý text logicky strukturujte, napište tam vše, co by vás samotné v roli kupce zajímalo a nezapomeňte uvést následující informace:
Ideální je od počátku spolupracovat s makléřem nebo realitkou. Ti vám inzerát sestaví na profesionální úrovni!
6.5.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.