🏡 23_Delux podcast 🔴 Když je majitel nemovitosti největší překážkou při prodeji❓Jaké jsou příklady❓✅

Rozhovor s 👉 Ladou Pekovou, zkušenou realitní makléřkou a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Kdy je majitel nemovitosti sám svoji překážkou při prodeji❓ Jak prodat a nakoupit co nejlépe a pochopit ekonomický cyklus❓

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jak funguje ekonomický cyklus❓

✅ Jak správně nastavit cenu při prodeji nemovitosti❓

✅ Kdy si majitel nemovitosti sám sobě škodí při prodeji❓

✅ Jaké jsou reálné příklady, kdy si majitel sám uškodil❓

✅ Na co si dát pozor při prodeji❓

✅ Kdy jednat o slevě nemovitosti❓

✅ Vydělá ten, kdo dříve prodá anebo si má počkat❓

✅ A proč prodávat jedině exkluzivně❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

Audioverse podcastu

3.8.2022

O mně

Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!

 

Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.

 

Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.

 

Samozřejmostí u každé nemovitosti je  profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.

Pavel Schoř

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.