Spousta lidí uvažuje o tom, jestli prodávat svou nemovitost svépomocí nebo využít služeb některé z realitních kanceláří. Vzhledem k tomu, že se jedná o důležitou a celkem složitou transakci, kde jde o velké peníze, je mnohem častější, že lidé zvolí spolupráci s realitkou nebo makléřem. Hlavním důvodem je fakt, že se v tomto prostředí pohybují dnes a denně. Mají tedy neocenitelné zkušenosti.
Realitní kancelář má dlouholeté zkušenosti s nejrůznějšími případy prodeje a díky tomu vás celým procesem prodeje bezpečně provede od začátku až do konce. Od přípravy nemovitosti k prodeji, přes určení optimální prodejní ceny, tvorbu profesionální prezentace až po nalezení kupce a vyřízení veškeré byrokracie.
Tak jako si na výrobu nábytku platíme truhláře, na stříhání vlasů kadeřnici nebo na založení zahrady zahradníka, tak si na transakce s nemovitostmi platíme makléře, respektive realitní kancelář. V zemích na západ od nás je osobní makléř absolutně běžný, stejně jako osobní zubař nebo finanční poradce.
Využít služeb realitní kanceláře se vyplatí i finančně, protože vám pomůže prodat nemovitost rychleji, a hlavně za vyšší cenu. Dokazují to nejrůznější nezávislé statistiky. Nakonec je potřeba zvolit ostřílenou realitní kancelář, abyste se náhodou nespálili, tak ideálně světové značky.
11.10.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.