Český lockdown drtí kromě jiných i hotely a penziony. Přesto se část hotelů snaží přežít a nabízet své pokoje jako dlouhodobé pronájmy. Je to netradiční řešení, navíc na to hotely nebyly připraveny, takže pokoje obvykle nemají vlastní kuchyňku, což bývá problém. Přesto se zájemci najdou a některé hotely tak mohou alespoň částečně fungovat.
O dlouhodobější ubytování v hotelech mají zájem korporátní klienti a lidé, kteří potřebují někde v klidu pracovat, lidé v nouzi, kteří shánějí náhradní ubytování z různých důvodů (například rekonstruují dům), lidé, kteří hledají dočasné bydlení a hotelové služby jim vyhovují atd.
Tyto hotelové služby vypadají podstatně jinak než při běžném provozu hotelu. V rámci pronájmu bývá například zajištěn úklid a výměna povlečení jen jednou týdně, objednat se dají hygienické a kosmetické prostředky, prádelna, ale i stravování. To záleží hotel od hotelu.
Díky současné situaci je toto ubytování nabízeno za výhodnější ceny, takže se to ubytovaným vyplácí.
Pro některé hotely je však pandemie posledním hřebíčkem do rakve, a majitelé se z různých důvodů rozhodují své hotely či penziony prodat. To je šance pro investory, kteří věří, že se situace zlepší, nebo mají s objektem jiné plány, než znovu otevřít hotel, až to bude možné. Když chcete hotel prodat nebo uvažujete o koupi takového objektu, tak je ideální se obrátit na osvědčenou realitní kancelář či spolehlivého makléře, který vás celým procesem bezpečně provede.
14.1.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.