Ceny nemovitostí letí nahoru, což se nejvíce projevuje u rekreačních objektů, jako jsou chaty nebo chalupy. I malé chaty se dnes prodávají za dříve nemyslitelné ceny. Samozřejmě o ceně rozhoduje nejen velikost a stav chaty, ale v první řadě lokalita a velikost pozemku. Přesto dnes v praxi vidíme, že chata, která se před 5 lety prodávala za milion, se dnes nabízí za trojnásobnou cenu.
Když vidíte chaty k prodeji a u nich tyto vysoké cenovky, možná si řeknete, že za takovou částku chatu nikdo nekoupí, ale v dnešní době, kdy roste inflace, se kupec najde prakticky na jakoukoliv nemovitost. Když budete spolupracovat s šikovnou realitní kanceláří, můžete i malou chatu prodat opravdu za 3 miliony.
Zajímavou variantou, jak cenu chaty ještě zvýšit, je investovat před prodejem do její rekonstrukce. Opravit střechu, chatu kompletně vyklidit, pořídit nová krbová kamna, která prostor ještě více zútulní, pozvat si zahradníky, ať připraví zahradu, ostříhají keře nebo prořežou stromy. Jednoduše investovat do přípravy nemovitosti k prodeji. Můžete tak vydělat další statisíce.
Jestli se chystáte prodávat chatu nebo jiný rekreační objekt, ideální je oslovit zkušenou realitní kancelář, která vás celým prodejem bezpečně provede a najde vám kupce za cenu, kterou si na začátku určíte. Když cenu úplně nepřestřelíte, nejspíše budete překvapeni, jak rychle se vaše nemovitost prodá.
16.11.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.