Mánie kolem koronaviru změnila spoustu věcí. Co se týká nemovitostí, i tady se toho dost změnilo. Už během posledního roku se obrovsky zvýšil zájem o rekreační objekty jako jsou chaty a chalupy, ale velký zájem je i o byty ve velkých městech. To samozřejmě znamenalo i zvyšování cen těchto nemovitostí.
V posledních měsících jasně vidíme, jak se zvyšuje inflace, zdražují se stavební materiály a spousta dalších věcí, toho se pak chytají i ostatní a výrazně se zdražuje. Inflace se opravdu výrazně zvedá a očekávání do budoucna nevypadají nijak růžově. I proto lidé chtějí investovat i do předražených nebo jindy nezajímavých nemovitostí.
Faktem je, že dnes už je atraktivní koupit byt i v menších městech, investovat do polorozpadlého statku nebo koupit starý rodinný dům v nijak přitažlivé lokalitě. Nákup nemovitosti je totiž celkem jistá investice. Samozřejmě s nemovitostmi je i spousta práce, na rozdíl od investic do akcií či různých fondů, ale na druhou stranu nemovitosti jsou reálný majetek, který můžete využívat nebo pronajímat.
Realitní kanceláře a makléři jsou v jednom kole, ale určitě se vyplatí s nimi spolupracovat. Dnes vám pomohou prodat svou nemovitost za velké peníze, navíc rychle a bezpečně. Pomohou vám prodat i dlouho neprodejné nemovitosti, seženou i spolehlivé nájemníky. Oslovte zkušenou realitní kancelář ideálně světové značky a nemovitost prodáte výhodně!
29.9.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.