Jak dobře nafotit nemovitost

Základem úspěšného prodeje nemovitosti jsou kvalitní fotky. Když jste makléř, můžete si najmout profesionálního fotografa, nebo nemovitost nafotit sami. V tomto článku se podíváme na několik tipů, jak v interiéru fotit. Základem je použití silného blesku, aby byla nemovitost dostatečně světlá. Když máte dobrý fotoaparát, je potřeba připravit si také jednotlivé pokoje k focení:

  • Obývací pokoj. Je potřeba obývací pokoj uklidit a fotit jej zhruba z výšky 160 cm, aby stropy nevypadaly příliš nízké. Foťte jej ideálně směrem k oknu z rohu napříč pokojem.
  • Kuchyň. Kuchyň foťte bez nádobí a utěrek, z několika úhlů, aby bylo jasné, kde všude jsou skříňky. Můžete udělat i fotku s otevřenými skříňkami (když jsou prázdné), aby bylo vidět, jak jsou uvnitř uspořádány.
  • V koupelně by neměly být přebytečné ručníky, dobré je schovat i většinu kosmetiky i čisticí prostředky. Čím méně věcí tam bude, tím lépe. Koupelny bývají malé, ideálně foťte z nadhledu tak, že dáte fotoaparát nad hlavu.
  • Na toaletě stačí jediná obyčejná fotka na šířku.
  • Ložnice. V ložnici jsou důležité ustlané postele, uklidit všechno oblečení, odnést sušák na prádlo apod.

K fotkám interiéru je potřeba doplnit i výhledy z oken a také fotku celé nemovitosti zvenku. Samotné fotky se pak dají upravit v počítačovém programu, ale úpravy samozřejmě nesmí měnit skutečnost.

25.6.2021

O mně

Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!

 

Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.

 

Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.

 

Samozřejmostí u každé nemovitosti je  profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.

Pavel Schoř

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.