Focení interiérů je v realitní branži jedna ze stěžejních záležitostí. Ideální je platit si profesionálního fotografa, ale stojí za to umět co nejlépe fotit i sám. Ať už jste makléř nebo člověk, který chce prodat svou nemovitost bez realitky. Interiéry jsou pro focení dost specifické, takže to v nich neumí ani každý profesionální fotograf.
Základem kvalitních fotek je samozřejmě i dobrý fotoaparát. Ideální je širokoúhlý fotoaparát v kombinaci se stativem. Cílem pak je udělat přirozené fotky, které se co nejvíce podobají realitě. Nejlepší fotky jsou pak z rohů místnosti. Je potřeba postavit se do všech rohů a podívat se, odkud bude fotka nejlepší. Pro focení interiérů je ideální dát si stativ s foťákem dost nízko (cca metr od země). To platí u focení celých místností, ale fotíme i některé detaily.
Fotograf fotky ještě po focení obvykle upravuje, ale jen lehce. Fotografie musí vypadat přirozeně a zároveň musí být reálné. Obecně platí, že se nesmí na fotkách nic zakrývat, aby pak nebyl zájemce na místě překvapený. Je to logické a platí to i pro popis nemovitosti, kde si také nemůžeme vymýšlet.
Z dlouhodobé zkušenosti našich makléřů a fotografů vám dáváme i několik drobných tipů k focení interiérů:
2.6.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.