Představa o tom, že makléři se koupou v penězích a dostávají vysoké provize prakticky bez práce, je naprosto mylná. Faktem je, že makleřina je regulérní podnikání, které je dost náročné. Na konci však mohou být pěkné výdělky a hlavně fakt, že si makléři sami organizují svůj čas. Na druhou stranu se musejí vzdělávat, být časově flexibilní a hlavně naprosto spolehliví. Když se pak ještě obklopí schopnými lidmi, bude to fungovat.
Když se chcete stát makléřem, nezáleží ani na věku ani na dosaženém vzdělání. Důležitá je chuť. Kdybyste se chtěli přidat například k silné mezinárodní značce RE/MAX Delux v Brně, stačí zavolat, domluvit si schůzku a když vás přijmou, můžete začít. Velké peníze ani hluboké realitní znalosti do začátku nepotřebujete, všechno vás naučí.
Můžete tak vzít osud do svých rukou a stát se makléřem. Když budete pracovití a vydržíte, můžete se stát součástí týmu a v rámci realitní kanceláře RE/MAX úspěšně podnikat. Na začátku se budete spíše učit a nabírat zkušenosti. Rozhodně nečekejte v počátcích velké zisky, ale když vytrváte, můžete se opravdu stát zkušeným makléřem.
Brněnská pobočka RE/MAX Delux se zaměřuje na nemovitosti v Brně a v širším okolí. Jestli jste z tohoto kraje, pak je to přesně místo, kde se můžete jako makléři začít učit a časem prosazovat. Kontaktujte majitele Tomáše Šimka a roztáhněte křídla, staňte se makléřem!
25.10.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.