Když chcete prodat nemovitost, určitě se budete snažit ji prezentovat co nejlépe. Tedy ukázat ji v tom nejlepším světle. Tomu pomůžete sami tím, že nemovitost co nejlépe uklidíte, vyklidíte nepotřebné věci, investujete i něco do základních oprav, dáte péči zahradě apod. Nejvíce vám však ve výsledku určitě pomůže profesionální (digitální) home staging.
Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Ta může mít spoustu podob, protože každá nemovitost potřebuje něco jiného. Díky home stagingu nakonec svou nemovitost můžete na fotkách i v reálu ukázat v tom nejlepším světle.
Základem home stagingu bývá bytový designér. Ten poradí, jak rozmístit nábytek, který nábytek odebrat, a jaký doplnit, pomůže vám zvolit bytové doplňky, řekne, jak změnit osvětlení apod. Designér tak pomůže ukázat plný potenciál bytu nebo domu, který může být i dost odlišný od toho, jak se nemovitost doteď využívala.
Na kvalitní home staging, který vám zařídí každá profesionální realitní kancelář, navazují fotografie, které použije makléř při prezentaci vaší nemovitosti. A věřte, že právě skvělé fotky jsou tím, co často o prodeji za danou cenu rozhoduje. Když máte takto profesionálně připravenou nemovitost, pak se bude její prezentace na realitních serverech mezi podobnými nemovitostmi dost vyjímat.
8.10.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.