Vytápět rodinný dům můžete mnoha způsoby, ale ten rozhodně nejromantičtější je na dřevem s viditelným ohněm. Způsob vytápění domu může být a často také je kombinovaný, ale spousta lidí si dopřeje v obývacím pokoji krb nebo kamna s viditelným ohněm. Důvod je jasný, oheň vytváří příjemnou atmosféru a je rozhodně příjemnější sledovat oheň v kamnech než televizi.
Můžete mít klidně tradiční kachlová kamna se sklem, takže viditelný oheň dnes už není jen u krbových kamen. V dnešní době už není ani moc poznat rozdíl mezi kamny a krbem. Klasický krb s otevřeným ohněm se dnes už prakticky nepoužívá, to spíše kamna, která akumulují teplo. Důležité je, aby místnost vytopila a právě to, aby byl viditelný oheň. Ten je samozřejmě nejkrásnější v zimních večerech, ještě navíc když je venku sníh.
Když stavíte nový dům, můžete si tam nechat navrhnout jakákoli kamna nebo i krb. Když však koupíte starší dům, který budete rekonstruovat, musíte vytápění přizpůsobit stávajícímu stavu. Ale ve výsledku je možné vytvořit skoro vše, takže se svých kamen s viditelným ohněm můžete dočkat v jakémkoliv stavení, kde je komín.
Další praktickou věcí je skutečnost, že se v současné době zdá dřevo jako nejlevnější způsob vytápění, i když se to samozřejmě může změnit. Záleží také na tom, kde bydlíte a jestli třeba máte svůj les. Elektřina a plyn výrazně zdražují a je otázkou, jestli zdražování nebude pokračovat.
9.12.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.