Topování nemovitostí na internetu je nejčastější příplatková služba u drtivé většiny realitních serverů. Znamená to, že topováním dostanete svůj inzerát výše, v danou chvíli na první pozici mezi podobnými nemovitostmi. Na prvním místě zůstane do doby, než se před ni dostane jiná nabídka stejným způsobem. Čím je váš inzerát výše, tím větší je šance, že na něj potenciální kupci kliknou a nemovitost si prohlédnou.
Topování (neboli někdy i hopování) si platí realitní kanceláře nebo i lidé, kteří prodávají nemovitosti svépomocí. Obecně platí, že se vyplatí hlavně u nemovitostí, které mají v nabídce spoustu podobných konkurentů. Například byt v Brně o velikosti 2+1 nebo 2+kk.
Statistiky a zkušenosti jasně ukazují, kdy se nejvíce vyplatí topovat. Lidé hledají nemovitosti nejvíce začátkem týdne, vyplatí se tedy topovat v neděli večer, v pondělí a v úterý ráno. Je to celkem logické, v pondělí ráno lidé přicházejí do práce a automaticky si kontrolují své věci na internetu, tedy i realitní servery. V neděli odpoledne mají lidé zase volno a klid, což jim dává čas se mrknout na realitní servery.
Statistiky také ukazují, že lidé nejčastěji vyhledávají nemovitosti večer, tedy mezi 19 a 21 hodinou. To znamená, že je nejlepší topovat své inzeráty v neděli, v pondělí a v úterý před 19 hodinou. To jsou však jen statistiky, nejlepší je si topování vyzkoušet a sami uvidíte, kdy se nejvíce vyplatí, kdy vydrží vaše nemovitost na předních příčkách nejdéle.
Ještě lepší je oslovit zkušenou realitní kancelář, která má účinné topování zahrnuto do svých služeb!
25.1.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.