Spousta lidí si představuje, že pracovat v realitách je zlatý důl. Když prodá makléř nemovitost za 10 milionů, dostane odměnu řekněme 250 000 korun. To zní jako pohádka. Jenže v realitách je obrovská konkurence a v praxi je to tak, že spousta makléřů neuspěje. Neúspěchem myslíme to, že do roka s realitami skončí. Co myslíte, kolik procent makléřů tedy neuspěje?
Statistiky jsou celkem neúprosné. Faktem je, že více než 70% makléřů nevydrží v oboru déle než jeden rok. Když se však podíváme blíže, dá se tato statistika rozebrat na dvě části:
Ať už jdou makléři ke známé značce nebo k neznámé, důvody neúspěchu jsou podobné. Obvykle jim chybí pracovitost, chuť se vzdělávat a odhodlání se zlepšovat. Mají představy o tom, že vše půjde hladce, nekousnou se a nevydrží. Jdou to jenom zkusit. Takoví neuspějí ani v jednom typu realitních kanceláří respektive neupějí v podnikání obecně!
Když však má nový makléř zápal a chuť, má mnohem větší šanci se prosadit u renomované realitky. Tam bude mít podporu, technologie, správné vedení, know-how a možnost se vzdělávat. RE/MAX dává svým makléřům maximum podpory, učí je, připravuje, povzbuzuje a stojí na jejich straně i v případě, že se jim na začátku něco nepovede.
28.10.2020
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.