Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Dnes je to běžná věc, kterou nabízejí specializované firmy. Zajistí vám ji však i každá lepší realitní kancelář. Home staging může mít mnoho podob, zahrnuje práci designéra, který navrhne, jak byt nebo jinou nemovitost připravit. Pak je zde možnost dovézt vybavení bytu a naaranžovat ho tam, udělat fotky a buď ho odvézt, nebo ho tam ponechat do té doby, než se najde kupující.
Když se podíváme na průměrný ceník, pak se dají nacenit tyto dvě položky:
Další práce, jako jsou drobné opravy, vymalování bytu, příprava zahrady apod. jsou individuální.
Některé realitky zajistí home staging zdarma
Faktem je, že některé realitní kanceláře nebo makléři inzerují to, že zajistí home staging v ceně svých služeb. Samozřejmě to není zdarma, ale v rámci dohodnuté provize, přesto je to pro prodávající výhodné. Jedná se o kompletní servis a realitní kancelář má stejný zájem na rychlém a výhodném prodeji jako prodávající. Jsou na jedné lodi. A home staging je důležitou součástí celého procesu, kdy se snažíte prodat nemovitost za co nejvyšší cenu.
Home staging se rozhodně u většiny nemovitostí vyplatí už jen proto, že vybavený byt vypadá lépe. I když vybavení pak není součástí prodeje, kupující si může byt nebo dům lépe představit s vhodným vybavením. Jednoduše dobře vybavená nemovitost lépe zaujme.
17.12.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.