Kupujete byt, stavíte nový rodinný dům nebo jen děláte rekonstrukci záchodu a koupelny? Možná zvažujete, jestli mít WC a koupelnu v jednom prostoru, nebo raději odděleně. V tomto článku se podíváme na konkrétní výhody a nevýhody obou variant.
Tato varianta má jednu zásadní nevýhodu a to je soukromí. Když soukromí pomineme, pak jsou zde také výhody. Když máte toaletu rovnou v koupelně, je to pohodlnější, nemusíte během hygieny přecházet z jedné místnosti do druhé. Další výhodou je skutečnost, že díky spojení WC s koupelnou můžete hlavně v bytech ušetřit trochu cenného místa.
Nic nepřekoná ten pocit soukromí, který je na WC jednoduše potřeba. Když máte oddělené WC, nezabíráte celou koupelnu, kterou mohou využívat jiní členové domácnosti, což při spojení WC s koupelnou často není vítané. Navíc toaleta není na pohled nijak atraktivní, případně může po použití i nějaký čas nepříjemně zapáchat. Propojení koupelny a WC není příliš vhodné ani z hygienického hlediska, protože střevní bakterie, které se kolem WC vyskytují, mají docela velký dosah. Nemluvě o estetice.
Obzvláště ve větších rodinách se vyplatí mít v domě dva záchody. Jeden je samostatný a druhý může být spojený s koupelnou. Takováto varianta dokonce představuje i současný trend při výstavbě bytů i rodinných domů. Maže se zde nevýhoda potřeby soukromí, navíc návštěvou WC nemusíte blokovat celou koupelnu. V rodinných domech se často počítá s WC v patře domu, kde je i ložnice, aby nebylo nutné chodit v noci na záchod dolů po schodech.
4.10.2020
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.