Má smysl při prodeji nemovitosti oslovit sousedy?

Když prodáváte nemovitost, nejspíše budete spolupracovat s realitní kanceláří. Makléři mají různé způsoby propagace a jedním z nich je i oslovení sousedů. To můžete využít, i když budete z nějakého důvodu zkoušet prodat nemovitost sami. Oslovit sousedy určitě smysl má. Dříve bylo oslovení sousedů velmi časté a přinášelo úspěch, dnes už tak účinné není, vše se přesouvá do online prostředí, ale přesto se to může podařit. Pravdou je, že sousedé znají perfektně lokalitu a třeba si budou chtít blízko sebe nechat nastěhovat někoho z rodiny nebo třeba dobré přátele.

Letáky do schránek, plakáty na vývěsku

Sousedská propagace se realizuje nejčastěji prostřednictvím letáku do schránek sousedních domů, případně pomocí informačních plakátů na vývěskách. Můžete se dát také se sousedy přímo do řeči a dát tak nenásilnou formou vědět, že chcete byt nebo dům prodat. Může se stát, že se ta informace sama rozšíří, a zájemce se na vás nečekaně obrátí sám.

Vztahy se sousedy jsou důležité

Vztahy se sousedy je dobré udržovat minimálně neutrální. Sice se říká, že nejlepší soused je žádný soused, ale v praxi sousedy máme. V žádném případě jim nedělejte naschvály či zbytečné problémy. Nejen, že se vám s dobrými sousedskými vztahy bude lépe bydlet, ale až jednou budete chtít svůj dům nebo byt prodat, tak vám zase nebudou sousedé házet klacky pod nohy.

Statisticky navíc platí, že nemovitost nejčastěji koupí zájemce z nejbližšího okolí, cca do 15 km.

4.3.2021

O mně

Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!

 

Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.

 

Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.

 

Samozřejmostí u každé nemovitosti je  profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.

Pavel Schoř

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.