Osvobození od daně z nabytí pro jednotky vymezené v rodinných domech

Zlevnění bytů v rodinných domech

V březnu Poslanecká sněmovna schválila návrh novely o dani z nabytí nemovitých věcí. Cílem návrhu je rozšířit současné osvobození od daně z nabytí nemovitých věcí pro nové stavby také na jednotky vymezené v rodinných domech, neboť i tyto stavby slouží k bydlení. Od daně z nabytí nemovitých věcí tak bude osvobozeno první úplatné nabytí vlastnického práva k dokončené nebo užívané jednotce nejen v bytovém domě, ale nově také v rodinném domě. Nabytí vlastnického práva k nemovité věci bude od daně osvobozeno pouze tehdy, dojde-li k němu v době 5 let ode dne dokončení nebo započetí užívání rodinného domu, jednotky v bytovém domě nebo rodinném domě nebo jednotky v bytovém domě nebo rodinném domě změněné stavební úpravou, a to od toho dne, který nastane dříve.

osvobození od daně

25.6.2019

O mně

Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!

 

Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.

 

Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.

 

Samozřejmostí u každé nemovitosti je  profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.

Pavel Schoř

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.