Když kupujete nemovitost, když stavíte dům, nebo ho jen rekonstruujete, možná budete řešit i to, jaká by měl mít okna. V praxi se nejčastěji používají okna plastová, dřevěná nebo hliníková. V tomto článku se podíváme na výhody a nevýhody těchto oken.
Moderní plastová okna jsou nejčastějším řešením. Mají vysokou kvalitu, dlouhou životnost, můžete si vybírat ze stovek různých odstínů, dekorů a barevných kombinací, kdy nakonec plastové okno vypadá jako dřevěné, a to za mnohem příznivější cenu a bez nutnosti údržby. Plastová okna dnes u běžných rodinných domů a bytů jednoznačně převládají. A nezáleží na tom, jestli se vyrábějí z recyklátu nebo prvoplastu.
Dřevostavby jsou dnes také na vzestupu. Spousta lidí doplní dřevostavbu ekonomičtějšími plastovými okny, ale dřevo je prostě přírodní materiál, takže se pravá dřevěná okna k dřevostavbě logicky hodí nejlépe. Jsou sice dražší než plastová a potřebují i nějakou údržbu, ale když už si postavíte srub nebo roubenku, dřevěná okna jsou zde samozřejmě na místě.
Hliníková okna jsou nejdražší, ale zároveň nejkvalitnější. Do kanceláří, administrativních budov, komerčních objektů i jinde se samozřejmě hodí. Ne každý si je však chce dovolit, i když jejich životnost je nejdelší a v moderních budovách vypadají velmi elegantně. Hliníkové profily jsou navíc ideální pro velké prosklené stěny, které jsou také stále oblíbenější.
Jaká okna volíte vy? Ekonomicky nejvýhodnější plastová okna, krásná dřevěná okna nebo moderní hliníková okna?
20.5.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.